دانلود نسخه کامل بازی فوق العاده زیبای Counter-Strike Global Offensive
دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید
دریافت جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید و کامپیوتر
پربازديدترين مطالب

دانلود نسخه کامل بازی فوق العاده زیبای Counter-Strike Global Offensive

پس از ۸ سال انتظار بالاخره نسخه ی جدید محبوب ترین بازی و همچنین اولین بازی اکشن آنلاین طبق امتیازات و رتبه بندی ها عرضه شد. بازی Counter-Strike اولین بار در سال ۱۹۹۹ رونمایی شد. شاید Valve Software سازنده و صاحب امتیاز این بازی هیچوقت فکرش را هم نمی کرد که Counter-Strike به بزرگ ترین بازی آنلاین مبدل گردد.

نسخه ی تست شده توسط گروه آرمان دانلود

پخش انحصاری برای اولین بار در میان تمام وب سایت های ایرانی

دانلود از ۱۰ سرور پر سرعت عالی + دانلود با کمک فایل Torrent از سرور اختصاصی

آپدیت ۱ : Launcher آنلاین برای فعالسازی بازی به مطلب افزوده شد

آپدیت ۲ : فایل های لانچر به صورت آفلاین (کرک آفلاین) به مطلب افزوده شد

 

نسخه کامل بازی فوق العاده و تحت شبکه Counter-Strike Global Offensive 1.22.1.0

 

بازی Counter-Strike و تبدیل شدن به یک ستاره

در سال ۱۹۹۹ بود که اولین نسخه ی بازی Counter-Strike نسخه ای تکامل یافته از بازی Half-Life بود. در واقع نام بازی نیز از هر دوی آنها گرفته شده بود. یعنی نام اولین نسخه Half-Life: Counter-Strike نام گرفت. بعد از آن نسخه ی ۱ و ۱٫۵ و بعد از آن ها نسخه ی ۱٫۶ در سال ۲۰۰۳ عرضه شدند.

بازی Counter-Strike جزو اولین بازی های تحت شبکه ای بود که جذابیت متفاوت آن بازیکنان سراسر دنیا را به سمت خود جذب کرد. این بازی در کمتر از ۳ سال توانست رتبه ی اولین بازی اکشن آنلاین را از آن خود کند و حتی بعد از ۱۰ سال اجازه ی نزدیک شدن رقبا را به این مقام نیز نداده است.

همین حالا که در حال مطالعه ی این متن هستید، بیشتر از ده ها میلیون بازیکن از سراسر جهان در حال بازی کردن یکی از نسخه های Counter-Strike می باشند. میلیون ها سرور فعال و شلوغ برای این بازی وجود دارند که شما برای بازی کردن در این سرورها می بایست در صف بایستید! البته تعداد این سرورها به قدری زیاد است که می توان سرورهای خلوت را نیز پیدا کرد.

داستان بازی را نیز می توان در یک خط توضیح داد! ماجرای درگیری همیشگی پلیس ها و نیروهای ویژه با تروریست ها و تبهکاران می باشد. ایجاد این ۲ دسته ی کلی، اتحاد و استراتژی های خاصی برای پیروزی در هر بازی طلب می کند.

بازی Counter-Strike 1.6 که با گرافیک ساده و گیم پلی دوست داشتنی خود توانست دل تمام بازیکنان را برباید، مسئولان و سازندگانش را بر آن داشت تا نسخه ای جدید و متفاوت تر از این بازی ارائه کنند. در سال ۲۰۰۳ این کار کلید خورد و در سال ۲۰۰۴ نسخه ای جدید و به معنای واژه خارق العاده از یک بازی اکشن توسط Valve Software عرضه شد.

این بازی Counter-Strike: Source نام گرفت. این نسخه همان نسخه ی اولیه ولی صد پله کامل تر و بهتر می باشد. البته سلاح ها تغییر خاصی نکردند. ولی گیم پلی بازی بسیار بالاتر رفته و استایل ها و یونی فرم های کاراکترها نیز بسیار بهینه تر شدند. البته در گروه Counter-Terrorist ها این تغییر قیافه ها به وضوح دیده می شود.

به این نسخه، Motion Bluer اضافه شد و گرافیک آن نسبت به نسخه ی قبلی چندین برابر افزایش پیدا کرد. از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۲ این بازی ۸ سال حکمران بی چون و چرای بازی های آنلاین بود تا اینکه برادر بزرگتر او Counter-Strike Global Offensive معرفی شد. اگرچه هنوز هم که هنوزه خیلی ها دست از Source نمی کشند و با آن انس گرفته اند.

بازی فوق العاده بی نظیر و گرافیکی Counter-Strike Global Offensive

در سال ۲۰۱۰ شرکت Valve Software کلید نسخه ی جدید بازی Counter-Strike را زد و در سال ۲۰۱۱ به صورت عمده اقدام به پخش عکس ها، تریلرها و مشخصات بازی کرد. در واقع در سال ۲۰۱۱ این بازی به صورت رسمی معرفی شد.

اما این بار Valve Software به جای کمک گرفتن از Half-Life از شرکت Hidden Path Entertainment کمک گرفت تا در بخش گرافیک بازی شاهد تغییرات بسیار بسیار بزرگی باشیم. تغییراتی که اگر با این بازی آشنایی قبلی نداشته باشید بدون شک نمی توانید حدس بزنید که این بازی نیز یکی از نسخه های محبوب ترین بازی جهان یعنی کانتر استرایک می باشد.

گرافیک بازی به صورت خیره کننده ای افزایش یافته و تعداد سلاح ها و امکانات سلاح های بازی چندین برابر شده است. استایل و یونی فرم و تعداد کاراکترهای بازی نیز به چند ده نفر افزایش یافته است. نقشه های بازی و سبک شروع بازی نیز بسیار بسیار گسترده تر شده اند.

برای مثال، در ابتدای شروع بازی، بازیکنان گروه Counter-Terrorist از هلیکوپتر نیروهای ویژه و امنیتی پیاده می شوند. تروریست ها نیز با لباس ها و ملیت های جدیدی می باشند. برای مثال، در Counter-Strike Global Offensive تروریست های افغانستانی و پاکستانی نیز حضور دارند و در عوض در گروه مقابل، پلیس های ویژه ی کشورهای آلمان، فرانسه، انگلیس، آمریکا و نیروهای ناتو نیز حضور دارند.

سازندگان بازی این بار نحوه ی جدیدی از گیم پلی این بازی را تولید کردند. کاراکترها و گروه های دو طرف مطابق با زمین مورد نظر انتخاب می شوند. برای مثال اگر زمین de_dust را انتخاب کنید، از آنجایی که این زمین در کشور افغانستان است، گروه ضد تروریست یا ct ارتش آمریکا خواهند بود و تروریست ها، همان تروریست های کشور افعانستان هستند. در زمین های دیگر نیز دقیقاً منطبق با محل برگزاری مسابقه، اعضای دو تیم به درستی انتخاب شده اند.

این قابلیت باعث می شود تا بیش از چند ده مدل کاراکتر در بازی دیده شوند. تروریست ها می توانند گروه های مافیا، گروه های تروریست، گروه های شورشی، گروه های شرکت های بزرگ تبهکاری و … باشند. ضد تروریست ها نیز می توانند گروه های FBI ، گروه های ضد شورشی، گروه های ارتش کشورها، پلیس های بین المللی، گروه ویژه و … باشند. این کار بسیار جالب و ستودنی بوده و خستگی کاراکترهای تکراری را برطرف می کند.

گیم پلی بازی ۱۸۰ درجه تغییر کرده است. البته این تغییر بدون شک در سمت مثبت بوده است. در تمام بخش های بازی شاهد اتفاقاتی جدید خواهید بود. مسئولان بازی به خوبی همان چیزی را که می خواستند ارائه کردند. طبق نوشته ای که در سایت Steam ، از سازندگان و همکاران بازی Counter-Strike Global Offensive نوشته شده است، مسئولان ذکر کرده اند که بازی همان گونه ای از آب درآمد که می خواستیم.

چندی پیش نسخه های آزمایشی این بازی عرضه شده بودند که یا اجرا نمی شدند و یا در حین بازی ، با ارور یا بسته شدن نا گهانی مواجه می شدند. طبق وعده ی قبلی، بازی در اواخر سال ۲۰۱۲ به بازار جهانی عرضه شد که هنوز هم چند نقص کوچک داشت.

ولی با پیگیری سریع سازندگان، نسخه ی کامل این بازی در ماه فوریه ۲۰۱۳ عرضه شد. این نسخه، نسخه ی نهایی بازی بوده و تست شده می باشد. البته مسلماً مثل بازی CS: Source که با آپدیت های ماهیانه ی خود مشکلات را حل کرده و امکانات جدیدی به نسخه های جدید اضافه می کرد، Counter-Strike Global Offensive نیز به این گونه خواهد بود.

این بازی کاملاً توانایی اتصال به سرورهای آنلاین را دارا می باشد. هم اکنون بیش از ۴۰۰ هزار سرور فعال این بازی در کشورهای مختلف وجود دارند که می توانید با سرعت اینترنت مناسب به این سرورها متصل شده و به صورت آنلاین و بدون محدودیت با دیگر بازیکنان سر تا سر دنیا بازی کنید.

برای آنلاین بازی کردن چند نکته ی مهم وجود دارد:

۱- داشتن اینترنت مناسب با سرعت حداقل ۵۱۲kb/s
2- مجهز بودن سیستم شما به پردازنده ی قدرتمند و همچنین کاهش گرافیک بازی تا حد امکان برای افزایش سرعت در ارتباط آنلاین
۳- انتخاب سرورهایی با موقعیت جغرافیایی نزدیک به ایران. این نکته حائز اهمیت بالایی می باشد. خوشبختانه کشور روسیه، اوکراین و رومانی تعداد بسیار بالایی سرور فعال بازی دارند. نزدیک بودن موقعیت مکانی یک سرور با شما در افزایش سرعت ارتباط رابطه ی مستقیم دارد که خوشبختانه کشورهای روسیه، اوکراین و رومانی نیز به ایران نزدیک می باشند.

می توانید آپدیت های لحظه ای این بازی را از طریق سایت آرمان دانلود پیگیری نمائید.

ویژگی های کلیدی بازی Counter-Strike Global Offensive

- افزایش چشم گیر کیفیت و گرافیک بازی
- افزایش ده ها سلاح جدید و مدرن
- اضافه شدن قابلیت های تاکتیکی
- توانایی ساخت استراتژی های جنگی
- اضافه شدن بیش از ۳۰ مدل کاراکتر جدید
- اضافه شدن ده ها نقشه ی جدید به صورت پیش فرض
- تطابق کامل و وجود نقشه ها و سلاح های نسخه های قدیمی
- قابلیت بازی کردن به صورت آنلاین بدون محدودیت یا عضویت
- پشتیبانی از اکانت های Steam جهت اتصال به سرورهای استیم
- دانلود اتوماتیک نقشه ها و فایل های مورد نیاز برای اتصال به یک سرور
- توانایی بازی کردن به صورت شبکه ای (LAN یا WireLess) و همچنین Single Player برای تمرین و دست گرمی
- ضریب هوش مصنوعی بسیار بالای ربات ها
- قابلیت بازی کردن آنلاین حتی با اینترنت های ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه ای ایران

نکات مهم و راهنمای نصب بازی Counter-Strike Global Offensive

توجه: به تازگی شرکت Valve و Steam برای دو چندان کردن امنیت بازی اقدام به بلاک کردن آی پی های سیستم هایی کرده اند که از نسخه های غیر تحت پوشش استیم استفاده می کنند. این نسخه و دیگر نسخه های عرضه شده در بستر اینترنت نیز از این قاعده مستثنی نیستند. شما در حین نصب و اولین اجرای بازی اطلاعات مرتبط با نسخه ی رجیستری و سریال نامبر بازی و همچنین آی پی سیستم خود را به سرورهای Steam ارسال می کنید. این اطلاعات به سرعت شناسایی و بلاک می شوند و شما دیگر قادر به اجرای بازی نخواهید بود. لذا توجه داشته باشید که در حین نصب و اجرای بازی ارتباط سیستم خود با اینترنت را حتماً قطع نمائید! البته این مورد به صورت کامل تأیید نشده است ولی برای حفظ امنیت و محکم کاری این کار را انجام دهید.

این بازی به صورت RePack شده تهیه شده است. اطلاعات مربوط به رجیستری به صورت پیش فرض در این نسخه گنجانده شده است و شما هیچ نیازی به کرک کردن جداگانه ندارید. همچنین برای نصب این بازی هیچ نیازی به نرم افزارهای جانبی و از آن بدتر راه های دشوار و ثبت رجیستری و کلاینت ها و … ندارید. فقط کافی است فایل نصبی را اجرا و اقدام به نصب بازی کنید. در ضمن، مثل نسخه های دیگر نیازی به نصب کردن Steam و آپدیت نگه داشتن آن نیز وجود ندارد.

برای نصب بازی ابتدا هر ۳ پارت را دانلود نمائید. برای راحتی کار این ۳ پارت تنها با یک بار اجرا اکسترکت می شوند. فقط کافی است که پارت اول را اجرا و مکان استخراج فایل ها را معین نمائید. پسورد (www.armandownload.com) را وارد کنید و بعد از چند دقیقه فایل نصبی بازی آماده ی اجرا می باشد. حجم کل پارت ها ۲٫۱ گیگابایت می باشد که بعد از نصب حجم کل بازی به بیش از ۵٫۵ گیگابایت خواهد رسید.

بعد از نصب این بازی، دو فایل در Desktop شما به صورت شورتکات ایجاد می شوند. فایل اول revLoader نام دارد که آیکون آن یک فلش قرمز رنگ است. فایل دوم نیز یک فایل Text به زبان روسی است. برای اجرای بازی کافی است بر روی آیکون revLoader کلیک کنید.

موارد مورد نیاز قبل از نصب بازی :

۱- نصب بودن نرم افزارها و پلاگین ها پیش نیاز:

قبل از نصب بازی حتماً نرم افزارها و پلاگین های مورد نیاز از جمله Directx , VCRedist , C++ , .NET Framework و … را نصب کنید. نصب بودن این موارد مشکلات اجرایی و ارورهای مبنی بر عدم همخوانی اطلاعات را کاهش می دهد. این پلاگین ها در صورت نصب نبودن مشکلات مختلفی را ایجاد می کنند.

۲- آپدیت بودن کارت گرافیک :

کارت گرافیک خود را قبل از نصب کردن و اجرای بازی حتماً آپدیت کنید. بسیاری از مشکلات مربوط به اسکرین و ارورهای مربوطه به همین موضوع مربوط می شود. آپدیت نبودن کارت گرافیک مشکلاتی قبیل صفحه سیاه، بسته شدن نا گهانی بازی، ارورهای گرافیکی، ارورهای پردازشی و کاهش عملکرد گرافیکی بازی را در پی دارد. بسیاری از کاربران حتی با کرک سالم نیز قادر به اجرای بازی نبودند. آن ها همه ی کارهای لازم را انجام دادند اما باز هم بازی برای آن ها اجرا نشد. غافل از اینکه آپدیت نبودن کارت گرافیک دلیل اصلی این مشکل بوده است.

آموزش های مورد نیاز برای بازی Counter-Strike Global Offensive

آموزش تغییر زبان بازی :

مراحل نصب بازی و زبان داخل بازی در حالت عادی روسی می باشد. برای تغییر زبان بازی فایل rev.ini موجود در محل نصب بازی را باز کرده و در متن Language = Russian را به Language = English تغییر دهید.

آموزش بازی کردن به صورت آفلاین و شبکه ای :

قبل از هر چیزی به این نکته توجه داشته باشید که در حال حاضر امکان آنلاین بازی کردن وجود ندارد.

برای بازی کردن به صورت آفلاین با کامپیوتر می توانید در صفحه ی اصلی بخش مربوطه را انتخاب کرده و بعد از اعمال تنظیمات و انتخاب گروه مورد نظر وارد بازی شود. می توانید از کدهای کنسول برای تغییرات دیگر از جمله اضافه کردن بازیکن استفاده کنید.

و اما برای بازی کردن به صورت آفلاین با Lan می بایست از راه حل متفاوتی اقدام کرد. متأسفانه گزینه ی ساخت یک سرور در صفحه ی اصلی بازی قرار داده نشده است. ممکن است این مشکل در آپدیت های بعدی حل شود. برای بازی از طریق Lan ،  کامپیوتر سرور ابتدا می بایست بخش Lan را فعالسازی کند. برای این کار دکمه ی ~ را زده و وارد بخش Console شوید. سپس مراحل زیر را یک به یک انجام دهید:

۱- ابتدا کنسول خود را در بخش تنظیمات فعال کنید تا وقتی دکمه ی ~ را می زنید کنسول باز شود. کنسول را باز کرده و sv_lan 1 را تایپ کنید. (با این کار بخش Local برای بازی با Lan فعال می شود)

۲- سپس در کنسول بنویسید: status

3- حالا در کدهای نمایش داده شده Local IP را پیدا کرده و آن را یادداشت (کپی) کنید. این آی پی معمولاً به شکل ۱۹۲٫۱۶۸٫۱۱٫۱۱۱:۱۷۰۱۵ می باشد.

۴- یک بازی بسازید و تنظیمات مربوط به نقشه و … را انجام دهید.

۵- در سیستم های دیگری که می خواهند به سرور شما متصل شوند نیز دکمه ی کنسول را از تنظیمات فعال کنید.

۶- در کامپیوتر دوستانتان IP Local کپی شده را در بخش کنسول به صورت رو به رو تایپ کنید. مانند:

connect 192.168.11.111:17015

توجه: برای اتصال به یک آی پی در کنسول می بایست مانند مثال بالا ابتدا کلمه ی connect را نوشته و با یک فاصله آی پی مورد نظر را تایپ کرد.

 

Point Green کدهای لازم :

برای اجرای این کدها کنسول را باز کرده و متن انگلیسی کدها را وارد کنید و برای ثبت آن ها دکمه ی Enter را بزنید.

کد مربوط به انتقال سلاح به دست راست یا به دست چپ :

انتقال سلاح به دست راست : cl_righthand 1

انتقال سلاح به دست چپ : cl_righthand 0

کد مربوط به اضافه کردن روبات های بازی :

اضافه کردن بازیکن به گروه تروریست ها : bot_add_t

اضافه کردن بازیکن به گروه ضد تروریست ها : bot_add_ct

کد برداشتن محدودیت تعداد بازیکن ها و کد حذف حالت تعداد یکسان بازیکن ها (در این حالت شما می توانید در یک تیم یک نفره در مقابل هر تعداد دشمن که می خواهید قرار بگیرید)

mp_autoteambalance 0

mp_limitteams 30

آموزش نصب به صورت تصویری:
همانطور که گفته شد، زبان بازی به صورت پیش فرض روسی می باشد. در صورتی که در مراحل نصب نمی دانید چه کاری انجام دهید می توانید از تصاویر زیر کمک گرفته و تا مراحل نصب را به درستی انجام دهید.

 

cs-go-s1

cs-go-s2

cs-go-s3

 

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Counter-Strike Global Offensive

Minimum System Requirements

CPU: 2.5GHz Intel Core 2 Duo E6600 or AMD Phenom X3 8750 processor or better
RAM: 1GB XP / 2GB Vista / 7 / 8
OS: Windows XP / Vista / 7 / 8
Video Card: 256 MB or more and should be a DirectX 9-compatible with support for Pixel Shader 3.0
Sound Card: Yes
Free Disk Space: 8 GB

hand-point نکته ی مهم: در حال حاضر امکان بازی کردن به صورت آنلاین وجود ندارد!

همچنین شایان ذکر است که مهمترین سؤال ها و جواب تمام آن ها در بخش نظرات و دیدگاه ها قابل مشاهده می باشند. به احتمال زیاد مشکل شما در نظرات توسط اشخاصی دیگر اعلام شده است. می توانید با مشاهده و مطالعه ی نظرات به پاسخ های ارسال شده ی ما برای سؤال های بازدید کنندگان گرامی دسترسی پیدا کنید. گروه آرمان دانلود به صورت واضح مشکلات احتمالی را شفاف سازی کرده است و مسئولیت بی توجهی به عواقب نا خواسته بر عهده ی خود کاربران می باشد.

توجه: به علت حجم عظیم دیدگاه های ارسالی از این پس نظرات تکراری تأیید نخواهند شد!

 دانلود بازی Counter-Strike Global Offensive با حجم ۲٫۱۹ گیگابایت در ۳ بخش

 دانلود از سرور ArmanDownload :

Download Part 1   |   Download Part 2   |   Download Part 3

 دانلود از سرور Archive :

Download Part 1   |   Download Part 2   |   Download Part 3

 دانلود از سرور PutLocker :

Download Part 1   |   Download Part 2   |   Download Part 3

 دانلود از سرور DepositFiles :

Download Part 1   |   Download Part 2   |   Download Part 3

 دانلود از سرور Uploaded :

Download Part 1   |   Download Part 2   |   Download Part 3

 دانلود از سرور UploadHero :

Download Part 1   |   Download Part 2   |   Download Part 3

 دانلود از سرور FileStay :

Download Part 1   |   Download Part 2   |   Download Part 3

 دانلود از سرور RapidGator :

Download Part 1   |   Download Part 2   |   Download Part 3

 دانلود از سرور LumFile :

Download Part 1   |   Download Part 2   |   Download Part 3

 دانلود از سرور TurboBit :

Download Part 1   |   Download Part 2   |   Download Part 3

torrent1 دانلود با کمک فایل Torrent از سرور اختصاصی

 

Update اطلاعیه ی جدید (آپدیت)

number-1 راه حل اول:

دوستانی که بعد از دانلود بازی قادر به اجرای آن نبوده اند، از لینک زیر Launcher این بازی را دانلود کرده و با کمک آن اقدام به فعالسازی آن نمایند. این لانچر توسط گروه NovGames ارائه شده و بر روی چندین سیستم مختلف که مشکل عدم اجرا و مشکل صفحه ی سیاه داشته اند مؤثر بوده و بازی را در این سیستم ها اجرا کرده است. برای استفاده از این نرم افزار (لانچر) بعد از دانلود، آن را به محل نصب بازی منتقل کرده و اجرا کنید. سپس دکمه ی Play CS:GO را بزنید و تا دریافت و فعالسازی اطلاعات صبر کنید. بعد از آن می توانید بازی را اجرا کنید.

 

 Download CS:GO Launcher v1.2 Download-now

 

CSGO-Launcher

 

number-2 راه حل دوم:

در بعضی مواقع ممکن است که دسترسی شما به سرور مورد نظر برای دانلود اطلاعات مقدور نباشد. این عدم دسترسی می تواند دلایلی همچون مشکل پیدا کردن سرور مد نظر و یا ترافیک های سنگین داشته باشد. برای برطرف شدن مشکل و دسترسی به فایل های مورد نیاز می توانید به صورت آفلاین این فایل ها را دانلود نمائید. ما این فایل ها را به صورت جداگانه آماده کرده ایم و تمام موارد لازم را نیز در آن ها قرار داده ایم تا کار شما برای دریافت و استفاده از این فایل ها ساده تر شود. فقط کافی است تا فایل های مورد نظر را که ۴۰ مگابایت (به صورت فشرده) و ۵۷ مگابایت (به صورت کلی) حجم دارند را دانلود کرده و در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

 

 (Download CS:GO Launcher Offline Updates (Offline CrackDownload-now

 

Point Green نکته: گروه آرمان دانلود برای راحتی کار تمام موارد لازم از جمله فایل rev.ini را در این پکیج قرار داده است. در این صورت دیگر نیازی به تغییر زبان و ویرایش دوباره ی فایل rev.ini نخواهید داشت. بعد از دانلود فایل های آپدیت (کرک آفلاین) تمام آن ها را کپی کرده و در فولدر اصلی بازی جایگزین نمائید. سپس از فایل revLoader یا csgo.exe بازی را اجرا کنید. این روش بدون نیاز به اینترنت و لانچر می باشد. در عکس زیر محتویات درون این فایل فشرده نمایش داده شده اند.

 

CS-GO-Contents

 

توجه: در صورتی که بعد از انجام تمام کارهای بالا باز هم قادر به اجرای بازی نبودید، تاریخ سیستم خود را به ۲۰۱۲/۰۸/۰۱ تغییر دهید.

 

 

   

   

  

   

 

 

دانلود با لینک مستقیم | حجم فایل : 2.19 GB
لینک های کمکی دانلود

مطالب مشابه:

 

دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر

دانلود ایمو مسنجر برای کامپیوتر

دانلود واتس اپ برای کامپیوتر

دانلود بیتالک برای کامپیوتر

دانلود تلگرام برای کامپیوتر

دانلود تلگرام فارسی برای کامپیوتر

دانلود تلگرام پلاس برای کامپیوتر

دانلود بازار برای کامپیوتر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط kaveh

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید آن مي باشد.