دانلود بازی Wolfenstein بازگشت به قلعه گرگ ها با دوبله فارسی
دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید
دریافت جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید و کامپیوتر
پربازديدترين مطالب

دانلود بازی Wolfenstein بازگشت به قلعه گرگ ها با دوبله فارسی

 

 

در این پست از وبسایت امیردانلود بازی محبوب بازگشت به قلعه گرگ ها با دوبله فارسی را آماده کرده ایم و در این پست این نسخه را منتشر کرده ایم داستان بازی از سربازی روایت میکند که در قلعه نازی ها گرفتار شده است .  نازی هایی که در حال آزمایش و ساخت موجودات فرا طبیعی هستند که بتوانند از آن در جنگ جهانی استفاده کنند و در مقابل کشور های دیگر خودی نشان دهند. اینجاست که شما باید سعی کنید با فرار از قلعه نازی ها با سربازان و موجودات بسیاری مبارزه کنید و آنها را نابود نمایید. از ویژگیهای بازگشت به قلعه ولفنشتاین میتوان به گرافیک خوب آن نسبت به زمان انتشار و همچنین وجود اسلحه های متنوع اشاره کرد که میتوان از آنها بر علیه دشمنان استفاده نمایید . در این بازی بازیکن از ابتدا تا انتها محیط های متنوع و زیادی را تجربه خواهد کرد ، از زندان های قلعه ی ولفنشتاین ، شهر های جنگ زده ی جنگ جهانی، دخمه ها و گورستان های تاریک، کلیساهای قدیمی، آزمایشگاه ها و کارخانه های پیشرفته ی آلمان ها(نازی) ، محیط های برفی و یخبندان، دهکده های آلمانی بگیرید تا جنگل هایی شگفت انگیز! تنوع سلاح هم بسیار عالی است به گونه ای که بازی مجموعه ای از سلاح های واقعی و تخیلی را داراست که عملکرد و کارکرد هر کدام ضمن لذت بخش بودن شما را برای رویارویی با دشمنان مختلف و متنوع به چالش می کشاند .

Return to Castle Wolfenstein نام یکی از بهترین های اکشن اول شخص و تیراندازی است که توسط کمپانی Raven Software و ID Software در سال ۲۰۰۱ برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن ۲، ایکس باکس، لینوکس، MorphOS، و مکینتاش منتشر شد. بازگشت به قلعه ولفنشتاین، اغلب به صورت مختصر RtCW هم می نامند اگر از علاقمندان به این بازی کامپیوتری هستید فرصت را از دست ندهید و هم اکنون از سایت دانلود نمایید.

 

لینک دانلود : دانلود

منبع : www.amirkhan6.ir


مطالب مشابه:

 

دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر

دانلود ایمو مسنجر برای کامپیوتر

دانلود واتس اپ برای کامپیوتر

دانلود بیتالک برای کامپیوتر

دانلود تلگرام برای کامپیوتر

دانلود تلگرام فارسی برای کامپیوتر

دانلود تلگرام پلاس برای کامپیوتر

دانلود بازار برای کامپیوتر


نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت10:04---17 شهريور 1394
پسورد این بازی چیه؟ کجاست؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : دو شنبه 26 مرداد 1394برچسب:download , return to castle wolfenstein , return to castle wolfenstein download , return to castle wolfenstein enemy territory , return to castle wolfenstein patch, return to castle wolfenstein برای کامپیوتر, wolfenstein , wolfenstein game , wolfenstein دانلود بازی , بازی return to castle wolfenstein ,بازی wolfenstein 1 , بازی wolfenstein 2 , بازی wolfenstein 2001 , بازی بازگشت به قلعه گرگ ها , بازی بازگشت به قلعه گرگ ها دوبله فارسی , بازی ترسناک, بازی خاظره انگیز بازگشت به قلعه گرگ ها , بازی لپ تاپ, دانلود , دانلود بازی , دانلود بازی return to castle wolfenstein , دانلود بازی wolfenstein ,دانلود بازی wolfenstein - بازگشت به قلعه گرگ ها (دوبله فارسی) ,, دانلود بازی wolfenstein با لینک مستقیم ,دانلود بازی wolfenstein دوبله فارسی , دانلود بازی قلعه گرگ ها , دانلود بازی کامپیوتر , دانلود بازی لپ تاپ , دانلود بازی ویندوز , دانلود رایگان بازی ,دانلود رایگان بازی wolfenstein , دانلود رایگان بازی بازگشت به قلعه گرگ ها, دانلود مستقیم بازی wolfenstein , دمو بازی wolfenstein, سریال بازی wolfenstein , کرک بازی wolfenstein , کرک بازی بازگشت به قلعه گرگ,,
ارسال توسط kaveh

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید آن مي باشد.