دانلود ورژن های قدیمی لاین LINE اندروید
دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید
دریافت جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید و کامپیوتر
پربازديدترين مطالب

دانلود ورژن های قدیمی لاین LINE اندروید

دانلود نسخه های قدیمی برنامه لاین . دانلود ورژن قدیمی لاین line  .دانلود نسخه های قبلی لاین اندروید . دانلود ورژن های جدید لاین . download version last line



LINE یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای ارتباطی می باشد که به شما این امکان را می دهد به صورت رایگان تماس صوتی برقرار کنید و به فرستادن پیامک به صورت نامحدود در ۲۴ ساعت شبانه روز بپردازید. در این نرم افزار هیچ محدودیتی برای استفاده وجود ندارد و با داشتن آن یک صفحه ی اختصاصی داشته باشید و متن ها و عکس های خودتان را با دیگر کاربران جهانی و دوستانتان به اشتراک بگذارید و با دریافت لایک و کامنت از دیگران محیطی دوستانه و جذاب را داشته باشید! مسنجر لاین مسنجری برای تمام پلتفرم های کامپیوتر، تبلت و تلفن های هوشمند است که برای دانلود قرار داده شده ابا مراجعه به ادامه مطلب ورژن های مختلف و قدیمی را دانلود کنید.

 

لینک دانلود : دانلود

رمزفایل : www.amirkhan6.ir

منبع : www.amirkhan6.ir


مطالب مشابه:

 

دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر

دانلود ایمو مسنجر برای کامپیوتر

دانلود واتس اپ برای کامپیوتر

دانلود بیتالک برای کامپیوتر

دانلود تلگرام برای کامپیوتر

دانلود تلگرام فارسی برای کامپیوتر

دانلود تلگرام پلاس برای کامپیوتر

دانلود بازار برای کامپیوتر


نظرات شما عزیزان:

ghasem
ساعت5:38---14 آذر 1394
Ghasemdeaf

پوری
ساعت8:02---4 مرداد 1394
مال من که دو ساله دارم هنو درسته ههههه

لاوین
ساعت16:12---25 تير 1394
سلام ,منم مثله دوستان برنامه رو دوباره نصب کردم نمیشه میگه مشکل اینترنته از وای فای هم استفاده میکنم

میلاد
ساعت5:58---24 تير 1394
خیل یخیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلیییییییییییییی ممنون بابت این نسخه لاین ،کارآمد

الهه
ساعت6:32---23 تير 1394
ورژن قدیمی لاین که میشد بری تو لایکرای یکی و ریکوست بدی کدومه؟؟ اگه کسی داره میشه برام بفرسته

فاطمه
ساعت23:58---20 تير 1394
سلام ببخشید من لاین مو پاک کردم الان میخواهم نصب کنم همش پیام میاد که شماره تلفن اشتباه تو رو خدا کمک کنین چرا جواب نمیدین خواهش میشود

بهار
ساعت13:49---12 تير 1394
من که کلا لاین ندارم راحت :)

محمد
ساعت18:51---9 تير 1394
سلام من لاین رو دستم خورد حذف شد الان هرکاری میکنم نصب نمیشه خواهش میکنم کمکم کنید !!!!!♥♥

pariiiii
ساعت0:33---8 تير 1394
سلام من لایینمو پاک کردم الان هرکاری میکنم نصب نمیشه

نسیم
ساعت18:14---5 تير 1394
سلام منم همین مشکل رو دارم میخوام نصب کنم نمیشه مدل گوشیمم huawai U8950-1 هستش .ممنون میشم جواب بدید

پونه
ساعت23:27---2 تير 1394
منم همین مشکلو دارم به اکانت قبلیم دسترسی ندارم یکی بگه چی کار کنم

ali.........
ساعت16:29---31 خرداد 1394
سلام من کیرم شق شده چیکار کنم بخوابه ؟؟؟

نرگس
ساعت21:01---30 خرداد 1394
لاینما نصبیدم نمیشه عکس پروفایل و کاور گذاش تو پستامم نمیشه عکس گذاشت سرعت نتمم بالاس تازه مخاطبینمم پیدا نمیکنه کمکککک

هانی
ساعت10:31---4 خرداد 1394
سلام من چند روز پیش لاینمو پاک کردم الان ک میخوام نصب کنم شمارمو ک میزنم پیام میده ک غلطه درحالی ک شمارم درسته چیکار باید بکنم

مهسا
ساعت12:36---27 ارديبهشت 1394
man ba pc miaram line . 3 roze k nemitonam beram .ye kode 4 raqami behem mide.bayad chikar konam????

امیرحسین
ساعت22:07---9 ارديبهشت 1394
لاینم لاینای قدیم

زهرا
ساعت14:33---27 فروردين 1394
چرا این لاینا خراب میشن

رضا
ساعت12:16---13 فروردين 1394
من لاینمو پاک کردم هرکاری میکنم نصب نمیشه مدل گوشیممg525.huawei

مهسا
ساعت2:05---12 فروردين 1394
سلام من امروز لاینمو پاک کردم الآن هر کاری میکنم نصب نمیشه باید چیکار کنم
پاسخ:سلام ... گوشیتون چی هست ؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط kaveh

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید آن مي باشد.