دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید
دریافت جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید و کامپیوتر
پربازديدترين مطالب

بازی هدایت بیل مکانیکی

 

 

 
Scoop Excavator یک بازی جذاب و البته بسیار زیباست که در آن شما می بایست با در دست گرفتن هدایت یک بیل مکانیکی ، ماموریت هایی را که برایتان از پیش تعیین شده است با موقیت به اتمام برسانید . فیزیک کاملا واقعگرایانه با انجام کارهایی نظیر تغییر دنده و صدای خش خش هنگام برداشتن خاک همگی دست به دست یکدیگر داده اند تا شما بتوانید هنگام انجام بازی تجربه ای بسیار عالی و نزدیک به واقعیت را داشته باشید .بیل مکانیکی خود را روشن کرده و به کاوش در زمین های پدری خود بپردازید.این بازی زیبارا همین ان میتونید ازوب سایت امیر خان 6دانلود کنید.با تشکر از کاربران عزیز.



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

دانلود ایروموزیک برای اندروید

 

دانلود ایروموزیک برای اندروید

 

آیرو موزیک نرم افزاری است که نقش یک سایت موزیک را به طور کامل و با سرعت بیشتری برای شما ایفا می کند. با استفاده از آیروموزیک لیست آهنگ های روز را در سریع ترین زمان ممکن مشاهده کرده، با چندین کیفیت متفاوت آنلاین گوش کنید و یا به صورت رایگان دانلود کنید.

در همین راستا سازندگان این برنامه نسخه ی اندروید آن را منتشر کرده اند که تمام ویژگی های نسخه ی کامپیوتر را دارد و می توانید به دانلود جدیدترین موزیک های روز در آندروید فون خود بپردازید.

 

ویژگی های نرم افزار iromusic اندروید :

  • امکان دانلود ویدئو موزیک
  • قابلیت دانلود فیلم های جدید
  • دارای نرم افزار مدیریت دانلود بسیار پیشرفته
  • امکان دانلود سریال های جدید
  • قابلیت پخش آنلاین آهنگ ها در کیفیت های متفاوت
  • قابلیت دانلود با سرعت بالا بدون نیاز به نرم افزار های جانبی
  • قابلیت جستجوی پیشرفته در بین آهنگ ها
  • قابلیت نمایش در دسته های ایرانی و خارجی
  • قابلیت نمایش دسته بندی آهنگ ها بر اساس نام لاتین یا فارسی
  • قابلیت بروز رسانی خودکار
  • قابلیت به اشتراک گذاری موزیک
  • و …

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

دانلود برنامه دیوار برای کامپیوتر

 

دانلود برنامه دیوار Wall برای پی سی.دانلود برنامه دیوار Wall برای لپ تاپ.دانلود برنامه دیوار Wall برای سیمبین.دانلود برنامه دیوار Wall برای جاوا.دانلود برنامه دیوار Wall برای نوکیا.دانلود برنامه دیوار Wall برای بلک بری.دانلود برنامه دیوار Wall برای بادا.دانلود برنامه دیوار Wall برای ایفون اپل ایپد.دانلود برنامه دیوار Wall برای ios.دانلود برنامه دیوار Wall با لینک مستقیم,

 







دیوار نیازمندی‎های همراه میلیون‌ها ایرانی با درج نزدیک به ۱۰۰ هزار آگهی رایگان در روز از سوی شما کاربران است. آگهی‌هایی که از طریق دستگاه‌های اندروید، آیفون و وب‌سایت دریافت می‌شوند.

همین حالا به اطراف خود نگاه کنید و هر کالایی که به دردتان نمی‌خورد یا می‌خواهید مدل جدیدترش را بگیرید، را روی «دیوار» آگهی کنید. خودرو و خانه‌ی آینده خود را پیدا کنید. کالا و خدمات و کسب و کارتان را معرفی کنید و از بخش کاریابی و استخدام دیوار آینده خود را بسازید. تنها کافی‌ست پس از نصب، علامت «+»
بالای صفحه را لمس و کار را شروع کنید!

روی دیوار بدون هیچ واسطه‌ای معامله کنید و مستقیم از طریق تلفن، پیامک و یا ایمیل با مشتری یا خریدار کالا و خدمات خود در تماس باشید.
تغییرات اخیر

حل ایراد ارسال آگهی روی برخی از دستگاه‌ها
حل ایراد نشان کردن آگهی
دسترسی‌ها


 


ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

دانلود بازی فوتبال دستی

 


 Foosball-Cup بازی جدید Foosball Cup یک بازی زیبا و جذاب برای علاقه مندان به فوتبال دستی میباشد. در این بازی که نیاز به سرعت بالا برای کنترل توپ دارید میتوانید مهارت خود را هر روز بهبود بخشیده و به ستاره تبدیل شوید. این بازی برای سیستم عامل Android 2.2 و بالاتر طراحی و ساخته شده است. این بازی را هم اکنون در وب سایت amirkhan6 می توانید دانلود کنید.

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

دانلود تلگرام برای سیمبین

 

 

شاید کم تر اسم این نرم افزار پیام رسان را شنیده باشید اما باید گفت Telegram یکی از امن ترین شبکه های گفتگو برای کاربران اندرویدی به شمار می رود . چرا که شما می توانید تعیین کنید که در یک دوره زمانی مشخص تمام حافظه ذخیره شده از چت ها و گروپ چت های شما از سرور پاک شود و خود سیستم نیز این کار را به صورت خودکار هر چند وقت انجام خواهد داد .از قابلیت های این نرم افزار می توان به پیام رسانی سریع و دقیق ، امکان چت گروهی ، امکان ایجاد چت روم رمز دار ، ایجاد شبکه امن برای گفتگو ، اطمینان از در امان ماندن از دست هکر ها و … اشاره کرد . شاید نقص هایی هم چون تماس تصویری یا صوتی این نرم افزار را از سایر رقبا کمی دور کرده باشد اما گاهی باید امنیت را فدای امکانات کرد . به تبع همیشه امکانات رایگان دردسر هایی هم چون امنیت محدود را در پی دارد .
شما به کمک این مسنجر می توانید به سادگی و در سریع ترین زمان متن و تصاویر دلخواه خود را برای دیگر دوستانتان از هرکجای دنیا که هستید بفرستید. نکته جالب توجهی که این مسنجر را با دیگر مسنجر های عرضه شده کاملا متفاوت کرده ارسال فایل های ویدیویی و تصویری تا سقف ۱ گیگابایت برای دوستانتان است! شما تنها با چند کلیک می توانید ویدیوهای خود را بدون هیچگونه نگرانی نسبت به ارسال نشدن و یا قطعی به علت حجم بالای ویدیو، به سادگی برای دوستان خود بفرستید. از ویژگی های این مسنجر می توان به امکان ساخت گروه و دعوت از دوستان خود تا ۲۰۰ نفر، ارسال ساده و سریع فایل ها تا سقف ۱ گیگابایت، ذخیره فایل های به اشتراک گذاشته شده توسط دوستانتان و یا گروه ها برروی گوشی و محیطی زیبا و کاربرپسند اشاره کرد.



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

دانلود تلگرام برای جاوا

 

 

 

 نرم افزار telegram از نظر کارایی شباهت زیادی به مسنجر واتس آپ دارد ولی دارای ویژگی های بسیار بیشتری است. شما به کمک این مسنجر می توانید به سادگی و در سریع ترین زمان متن و تصاویر دلخواه خود را برای دیگر دوستانتان از هرکجای دنیا که هستید بفرستید. نکته جالب توجهی که این مسنجر را با دیگر مسنجر های عرضه شده کاملا متفاوت کرده، ارسال فایل های ویدیویی و تصویری تا سقف ۱ گیگابایت برای دوستانتان است! شما تنها با چند کلیک می توانید ویدیوهای خود را بدون هیچگونه نگرانی نسبت به ارسال نشدن و یا قطعی به علت حجم بالای ویدیو، به سادگی برای دوستان خود بفرستید. از ویژگی های این مسنجر جاوا سیمبین بادا نوکیا میباشد می توان به امکان ساخت گروه و دعوت از دوستان خود تا ۲۰۰ نفر، ارسال ساده و سریع فایل ها تا سقف ۱ گیگابایت، ذخیره فایل های به اشتراک گذاشته شده توسط دوستانتان و یا گروه ها برروی گوشی و محیطی زیبا و کاربرپسند اشاره کرد.

 

ویژگی های نرم افزار Telegram :

    امنیت بیش از حد ! به طوری که خیالتان راحت باشد ….
    امکان ارسال ویدیوها در هنگام دریافت آن ها
    Secret Chats برای حفاظت بیش تر از حریم شخصی
    امکان چت به صورت گروهی و به صورت هم زمان تا ۲۰۰ نفر
    ذخیره سازی تمامی پیام ها در cloud
    رابط کاربری آسان و شیک
    ارسال و دریافت پیام های متنی ، صوتی و تصویری رایگان
    امکان ارسال ویدیوها در هنگام دریافت آن ها
    ارسال استیکر و شکلک های متنوع
    بلاک کردن شماره مزاحمان
    و …



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

دانلود تلگرام پلاس برای کامپیوتر

 

 

همانطور که میدانید Telegram plus یکی از نرم افزار های غیررسمی تلگرام میباشد که دارای ویژگی های بیشتری نسبت به نسخه اصلی میباشد. در پست های قبلی نسخه اندروید این نرم افزار را منتشر کردیم. هم اکنون و در این پست از وبسایت موب فور یو برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی و خارجی نسخه کامپیوتر و ویندوز تلگرام پلاس را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. شما با استفاده از آموزش زیر میتوانید براحتی از طریق کامپیوتر و لپ تاپ خود به اشتراک گذاری فایل ها و تصاویر خود بپردازید.


 ویژگی های نرم افزار Telegram plus کامپیوتر :   

امکان تغییر طرح برنامه رنگ ها اندازه ها و …
    امکان اشتراک گذاری موسیقی فیلم ها با سرعت بسیار بالا
    امکان مخفی کردن شماره تلفن همراه
    امکان مخفی کردن اسکرین شات در گفتگوی مخفی
    وجود یک انجمن برای گزارش اشکالات به اشتارک گذاری ایده ها و ارتباط با دیگر کاربران
    و …



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

دانلود بازی کوسه گرسنه اندروید

 


Hungry Shark Evolution به فارسی (تکامل کوسه گرسنه) بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های اکشن و ماجراجویی برای سیستم عامل اندروید می باشد که در آن شما در نقش یک کوسه ی گرسنه هستید که در دنیایی متفاوت پای می گذارید و برای بقای خود تلاش می کنید! تلاش شما این است که ماهی ها، غواصان، لاک پشت ها، شناگران و سایر موجودات دریایی را بخورید و غذای خود را توسط آن ها تامین کرده و بدین ترتیب رشد کرده و بزرگتر شوید.

 

از ویژگی های بازی Hungry Shark Evolution می توان به موارد زیر اشاره کرد :

* گرافیک کنسولی با کیفیت سه بعدی و بالا

* بودن 5 کوسه برای رشد، پرورش و ارتقا

* امکان باز کردن بچه کوسه ها و دیگر افزودنی های بزرگ

* امکان کنترل کوسه با شتابسنج و یا لمس صفحه

 

 

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

دانلود telegram تلگرام برای کامپیوتر و لپ تاپ

دانلود تلگرام برای کامپیوتر .دانلود تلگرام برای ویندوز . تلگرام. telegram . اجرای برنامه تلگرام در کامپیوتر . تلگرام برای پی سی pc . دانلود برنامه برای لپ تاپ . دانلود برنامه های کامپیوتر. دانلود نرم افزار کامپیوتر. دانلود برنامه لپ تاپ. دانلود تلگرام . دانلود telegram

 

 

Telegram  تلگــرام یک مسنجر قدرتمند، رایگان و بسیار عالی از کمپانی Digital Fortress می باشد که با تمرکز برروی دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی گردیده است و به کاربران این امکان را می دهد که با سرعتی بسیار بالا عکس ها، ویدئوها، فایل ها و متن های دلخواه خودشان را برای دوستانتان در هر کجای این کره ی خاکی که باشند بفرستند! بله این مسنچر بسیار شبیه به اپلیکیشن معروف واتس آپ می باشد با این تفاوت که ویژگی هایی که تلگرام در اختیار کاربران قرار می دهد نسبت به واتس آپ بیشتر است و آن را به همه ی کاربرانی که به دنبال یک مسنجر رایگان و کم نظیر هستند پیشنهاد می دهیم!

در نرم افزار Telegram شما این امکان را در اختیار دارید که به صورت نامحدود به چت کردن با دوستان و آشنایان خود بپردازید، اتاق های چتی تا ۲۰۰ نفر را ایجاد کنید و به صورت گروهی به



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

دانلود بازی کلش اف کلنز برای کامپیوتر و لپ تاپ PC

دانلود بازی clash of clans برای کامپیوتر ویندوز 7 8 xp

دانلود بازی کلش اف کلنز برای pc . دانلود بازی clash of clans برای کامپیوتر . دانلود بازی کلش اف کلنز برای ویندوز 7 . دانلود بازی کلش اف کلنز برای ویندوز 8.دانلود بازی کلش اف کلنز برای ویندوز xp .دانلود بازی کلش اف کلنز برای ویندوز vista . دانلود بازی کلش اف کلنز برای لپ تاپ . دانلود بازی clash of clans برای ویندوز 7 8 xp .دانلود بازی clash of clans برای پی سی .دانلود بازی clash of clans برای لپ تاپ . دانلود بازی کامپیوتری . دانلود بازی استراتژیک . دانلود بازی کلش اف کلنز اندروید . دانلود بازی انلاین برای کامپیوتر

 

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل ویندوز 7 8 xp می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۸ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های کامپیوتری به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر مغلوب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعیتادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در کامپیوتر ویندوز لپ تاپ خود به ارمغان خواهید آورد.

برخی از ویژگی های بازی فوق العاده ی Clash of Clans کامپیوتر:

* امکان ساخت دهکده ای منحصر به فرد و سفارشی توسط بازیکن

* امکان نبرد با کاربران آنلاین دیگر و دریافت امتیاز برای باز کردن آیتم ها

* امکان دفاع از دهکده با ابزارهایی همچون توپ ها، برج ها، خمپاره ها، بمب ها، تله ها و دیوارها

* امکان مبارزه با پادشاه جن در مبارزات حماسی مختلف

* امکان بازی به صورت مولتی پلیر و چند نفره با دوستان

* امکان خرید تجهیزات مختلف با جمع آوری امتیاز با پیروزی در نبردها

* دارا بودن گرافیک مطلوب اچ دی به همراه صداگذاری حرفه ای

اگر به بازی های آنلاین استراتژی علاقه مندید، پیشنهاد می کنم بازی اعتیاد آور Clash of Clans را از دست ندهید و جدیدترین نسخه ی ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از امیردانلود دریافت کنید.



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 7 فروردين 1395برچسب:دانلود بازی کلش اف کلنز برای pc , دانلود بازی clash of clans برای کامپیوتر , دانلود بازی کلش اف کلنز برای ویندوز 7 , دانلود بازی کلش اف کلنز برای ویندوز 8,دانلود بازی کلش اف کلنز برای ویندوز xp ,دانلود بازی کلش اف کلنز برای ویندوز vista , دانلود بازی کلش اف کلنز برای لپ تاپ , دانلود بازی clash of clans برای ویندوز 7 8 xp ,دانلود بازی clash of clans برای پی سی ,دانلود بازی clash of clans برای لپ تاپ , دانلود بازی کامپیوتری , دانلود بازی استراتژیک , دانلود بازی کلش اف کلنز اندروید , دانلود بازی انلاین برای کامپیوتر ,
ارسال توسط kaveh

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید آن مي باشد.