دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید
دریافت جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید و کامپیوتر
پربازديدترين مطالب

 بازی Modern Combat 3

 

 

 

 زمانی که جنگ و درگیری به داخل وطن کشیده شود، ترس معنایی نخواهد داشت. زمانی که نام بازی Modern Combat 3 به میان می آید، شما هرگز نمی توانید قبل از آن که آن را امتحان کنید، زیبایی نامش را درک کنید. استرس و هیجان درگیری مسلحانه در این بازی، در نوع خود، بی نظیر است. به طوری که بازی هایی با این سبک را که قبلا تجربه کرده اید، در برابر Modern Combat 3 حرفی برای گفتن نخواهند داشت. در طول بازی Modern Combat 3، باید طی ۱۳ مرحله جذاب و نفس گیر، ماموریت های مختلف را از لس آنجلس تا پاکستان را فتح کنید. توانایی های بی نظیری چون کاور کردن یاران خود، عملیات های انفجاری و تعقیب دشمنان و شکست آنها بر جذابیت های بازی افزوده است.

بازی Modern Combat 3 با گرافیک واقع گرای خود تجربه جدیدی از بازی های اکشن و جنگی را به شما می دهد که در آن قادرید با ۱۲ پلیر، ۶  نقشه و مکان مختلف جنگی و ۷ حالت جذاب جنگی بازی کنید و سلاح های خود را با کسب امتیاز های بیشتر، مطابق میلتان شخصی سازی نمایید و لذت هر چه بیشتر ببرید.

ویژگی های بازی Modern Combat 3 :

    گرافیک بی نظیر و مثال زدنی
    دارای مراحل مختلف و منحصر به فرد
    القای حس واقعی انجام ماموریت خطیر
    ۱۳ ماموریت مختلف و پر تنش



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

هلیکوپتر جنگی

 

 

 

 استدیو جدید ترین بازی مهیج خود را به نام Gunship Battle: Helicopter 3D را روانه بازار کرده که تاکنون بیش از ۵۰،۰۰۰،۰۰۰ بار در اپ استور دانلود شده که نوید یک بازی مهیج و کاربر پسند را می دهد اصل بازی در مورد نبرد های مهیج جنگی هلیکوپتر های جنگی می باشد در طول بازی شما دسترسی به انواع بالگرد های حرفه ای را دارید و نقش شما کنترل و جنگ با دشمنان در این بازی فوق العاده است با ادامه پیش برد چالش های این بازی به مهمات و هلیکوپتر های جدید جنگی که از طریق دریافت پول بدست اورید می توانید بپردازید و مهمات جدیدی را تجربه کنید. این بازی یکی از برترین ها در نوع خودش می باشد.این نرم افزار محبوب را در amirkhan6 برای شما کاربران گرامی قرار داده ایم.

ویژگی های بازی Gunship Battle: Helicopter 3D اندروید:

    انواع هلیکوپتر و مهمات
    انواع سلاخ و اکان ارتقا هلیکوپتر ها
    دارای انواع ماموریت های متنوع
    انواع موشک و وسایل جنگی
    گرافیک خارق العاده HD و صداگذاری بسیار عالی
    کنترل لمسی فوق العاده



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh
ارسال توسط kaveh

 بازی اکشن

 

 

 

  Darkness Reborn یک بازی اکشن و فوق العاده جذاب میباشد که برای اندروید منتشر شده است و در گوگل پلی امتیاز ۴٫۴ را به دست آورده است! تاریکی سرنوشت شما را رقم میزند! این شعاری است که در بازی تولد تاریکی به کار رفته است! اژدها آزاد شده است و اکنون تاریکی و نیروهای اهریمنی همه جا را فرا گرفته اند اکنون شما در این بازی باید در نقش یک جنگجوی قدرتمند و با اراده تمامی تلاش خود را به کار گیرید تا به جنگ با این نیروهای اهریمنی بروید و سرانجام به هدف نهایی خود یعنی نابودی شوالیه تاریکی و اژدهای خشمگین برسید! سفر خود را در جهان تاریکی ها آغاز کرده و با چالش های مختلفی که پیش روی شماست مبارزه کنید، شما یک جنگجوی واقعی هستید پس این را به همه ثابت کنید و تاریکی ها را یکبار برای همیشه از سرزمین خود بیرون کنید! پیروزی با شماست! با استفاده از قابلیت مولتی پلیر بازی میتوانید با دوستان خود وارد جنگ شوید و توانایی های خود را به آنها نشان دهید. در این بازی آنلاین فوق العاده زیبا و جذاب میتوانید تیم هایی ۳ نفره تشکیل داده و در مقابل دوستان خود به بازی بپردازید.

 

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

جنگ خدایان

 

 

 THE GODS HD یک بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی میباشد که توسط موتور گرافیکی nunreal Engine 3 طراحی و ساخته شده است. در این بازی شما در نقش قهرمان بازی باید با موجودات افسانه ای مختلف مبارزه نمایید و آنها را از سرزمین خود بیرون کنید. مبارزات واقعی، گیم پلی جذاب و مهیج، محیط ۳ بعدی وسیع و دشمنان مختلف همگی از ویژگیهای این بازی بینظیر میباشد. پیشنهاد میکنیم به هیچ وجه این بازی بینظیر را از دست ندهید.این بازی را هم اکنون میتوانید ازوبسایت amirkhan6 دانلودکنید.



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

والیبال ساحلی 

 

 

 آیا میخواهید به یک قهرمان والیبال تبدیل شوید؟ Volleyball Extreme یک بازی بسیار زیبا و جذاب والیبال در زیر نور خورشید برای گوشیهای آندروید میباشد. شما باید تیم خود را برای انجام مسابقات آماده کرده و با شکست حریفان بتوانید امتیاز بیشتری کسب نمایید. همچنین در این بازی ۱۶ تیم از کشورهای مختلف دنیا حضور دارند که باید با آنها رقابت کنید. شما میتوانید قبل از مسابقه با این تیم ها دوستانه بازی داشته باشید.این بازی را هم اکنون میتوانید ازوبسایت amirkhan6 دانلودکنید. 

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

بازی مهمات و نارنجک نامحدود 

 

 

 

Battlefield نسخه اندروید بازی معروف بتلفیلد است که تاکنون توانسته مخاطبان زیادی را به سوی خود جلب کند.نسخه کنسولی این بازی در همان ابتدای انتشار توانست محبوبیت خاصی را بین بازی خورها به دست بیاورد حال شرکت EA تصمیم گرفته که با نسخه اندرویدی آن این محبوبیت را دو چندان کند. این بازی یک شبیه ساز جنگ مدرن همه جانبه در اسمارت فون شما خواهد بود. به دشمنانتان اجازه ندهید که پیشرفت کنند و با هر سلاحی که در اختیار دارید آنها را نابود کنید. با این بازی دستگاه اندرویدی شما به یک میدان نبرد تبدیل میشود! در طول بازی شما باید ۱۴ ماموریت چالش برانگیز را در ۵ منطقه مختلف جنگلی , قطبی , صحرایی انجام دهید. برای دانلود و دیدن تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.این بازی را هم اکنون میتوانید ازوبسایت amirkhan6 دانلودکنید.

 

ویژگی های بازی :

گرافیک کنسولی بی نظیر و منحصر به فرد

صداگذاری فوق العاده

۱۴ ماموریت چالش برانگیز در ۵ منطقه مختلف با آب و هوایی متفاوت

۱۴ نوع اسلحه مدرن با گرافیک و جزییات دقیق



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

بازی لاک پشتهای نینجا

 

 

 اگر نگاهی به پشت بام های نیویورک بیندازید، با قهرمان هایی رو به رو خواهید شد که به صورت مخفی با بدی ها و سارقان مبارزه میکنند. نام های این چهار قهرمان لاک پشتی لئوناردو، میکل آنژ، دوناتلو و رافائل است و داستان بازی Teenage Mutant Ninja Turtles برگرفته شده از انیمیشن جذاب و پر طرفدار لاک پشت های نینجا است. باید پرش کنید، رقابت کنید و گروه های خلافکار را از بین ببرید. برای افزایش توان لاک پشت ها در مبارزه امتیازات را جمع آوری کنید و با خرید سلاح های جنگی جدید و توان جنگی لاک پشت ها با آموزش جوجیتسو به پیروزی برسید. برای دانلود و دیدن تصاویر بیشتر از محیط بازی در ادامه مطلب همراه ما باشید.این بازی را هم اکنون میتوانید ازوبسایت amirkhan6 دانلودکنید.

 



ویژگی های اصلی بازی:

– وجود مراحل و چالش های مختلف

– امکان رقابت با دوستان به صورت اشتراک گذاری امتیازات

– کنترل و گیم پلی جذاب و مناسب

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

دانلود رمان جدال پرتمنا

 

 

نام رمان : جدال پر تمنا
نویسنده : هما پور اصفهانی
تعداد صفحات: ۵۸۴
خلاصه داستان رمان جدال پر تمنا:

همه چیز از یه جر و بحث شروع شد … یه جر و بحث ساده …
و بعد کم کم تبدیل شد به یه جدال … جدالی پر از شیطنت و عطش …
جدالی پر از تمنا … جدالی بین حوایی از تبار مسیح و آدمی از تبار محمد …

 

صفحه اول رمان :

جلوی آینه تند تند موهامو با یه دست کردم تو و با اون دستم سعی کردم کلاسورم رو زیر بغلم نگه دارم … از زور هیجان داشتم خفه می شدم … موهای بلوطی رنگم مدام از زیر دستم فرار می کردن و باز می افتادن بیرون … با حرص گفتم:
– مثل موی گربه! آخرم همین روز اولی اخطار می گیرم …
داشت دیرم می شد … زدم از خونه بیرون … خدا رو شکر که مامی رفته بود با دوستاش باغ پاپا هم نبود … تکلیف وارنا هم که مشخص بود دیگه … همیشه خونه خودش بود … ما رو آدم هم حساب نمی کرد … مانتوی بلند سورمه ای پوشیده بودم با مقنعه مشکی و شلوار تنگ مشکی … کفش های عروسکی مشکی و سورمه ای و کیف کوله پشتی جین … سوئیچ ماشینمو برداشتم و از در زدم بیرون … گل خوشگلم وسط حیاط پارک شده بود … پاپا برای قبولیم توی دانشگاه خریده بود … دانلود رمان جدال پرتمنا وارنا هم از همون روزی که گرفتمش اینقدر باهام کار کرد که الان یه پا راننده شده بودم … نشستم پشت فرمون و در رو با ریموت باز کردم … صدای زنگ موبایلم بلند شد … گوشی رو از توی کوله ام در آوردم و راه افتادم … اسم آرسن افتاده بود روی گوشی … پسر دوست پاپا، آقای سرکیسیان … گوشی رو گذاشتم در گوشم و گفتم:
– به به آرسن به سلامت باد … چطوری برادر؟



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 23 فروردين 1395برچسب:جدال پرتمنا برای موبایلهای جاوا, دانلود رمان جدال پرتمنا, رمان برای موبایل , رمان برای موبایلهایدارای پلتفرم جاوا, جدیدترین رمانها, جدیدترین رمان های جاوا, رمانهای عاشقانه پلیسی هیجانی کل کلی, غم انگیز , رمان جدال پرتمنا , جدال پر تمنا , رمان بسیار زیبای جدال پر تمنا نسخه کتابچه و پرنیان جاوا , رمان جدال پر تمنا برای کامپیوتر , رمان جدال پرتمنا برای جاوا و موبایل, دانلود رمان جدال پر تمنا برای اندروید ,دانلود رمان جدال پرتمنا برای تبلت ,آیفون و آیپد , جدال پر تمناapk ,جدال پرتمنا برای epub , تمامی نسخه های رمان بسیار زیبای جدال پرتمنا با تمامی پسوندهای موبایل ,,
ارسال توسط kaveh

 بازی کماندو خط مقدم

 

 

 FRONTLINE COMMANDO یک بازی اکشن و بینظیر است که توسط کمپانی Glu برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. در این بازی فوق العاده زیبا شما در زمان جنگ جهانی دوم هستید و در روز مهم نظامی D-DAY در تاریخ فرانسه، در بزرگ ترین حمله متفقین شرکت میکنید. شما به همراه متحدین در حاشیه شهر میجنگید و وظایف و ماموریت های مختلفی از جمله به رگبار بستن سواحل، پاکسازی سنگرها، نابود کردن تانک ها و هواپیماهای بمب افکن، آزادسازی شهرها و در نهایت مغلوب کردن نیروهای اشغالگر و آزاد کردن فرانسه را بر عهده دارید. در طول بازی شما بهترین سلاح های جنگ جهانی دوم را در اختیار خواهید داشت اما با این وجود به چالش هایی فراوانی کشیده میشوید که باید با تمامی توان از آنها عبور کنید. برای دانلود و دیدن تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.این بازی را هم اکنون میتوانید ازوبسایت amirkhan6 دانلودکنید.

 


ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید آن مي باشد.