دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید
دریافت جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید و کامپیوتر
پربازديدترين مطالب

دانلود برنامه اپلود عکس در اینستاگرام از طریق کامپیوتر gramblr

چگونه در اینستاگرام کامپیوتر عکس اپلود کنیم؟. Gramblr. Instagram .آپلود عکس. آپلود عکس با اینستاگرام. آپلود عکس با اینستاگرام از طریق ویندوز. آپلود عکس با اینستاگرام از طریق کامپیوتر .اینستاگرام .اینستاگرام برای ویندوز .دانلود اینستاگرام برای نوت بوک. دانلود با لینک مستقیم .برنامه اپلود عکس اینستاگرام با کامپیوتر .دانلود برنامه Gramblr .دانلود برنامه Gramblr - آپلود عکس با اینستاگرام از طریق کامپیوتر .دانلود برنامه gramblr .آپلود عکس از کامپیوتر. دانلود برنامه آپلود تصویر با ایسنتاگرام از کامپیوتر. دانلود برنامه آپلود عکس اینستاگرام با لب تاپ .دانلود نرم افزار اندروید .دانلود برنامه اینستاگرام برای ویندوز. دانلود برنامه اینستاگرام برای کامپیوتر. دانلود برنامه شبیه ساز آپلود عکس اینستاگرام .دانلود رایگان برنامه آپلود عکس با گرامبلر.

 

بسیاری از کاربرانی  که از برنامه اینستاگرام (instagram ، برنامه ای برای به اشتراک گذاری عکس و ویدیو) که امروزه به یکی از محبوبترین برنامه های اجتماعی تبدیل شده استفاده میکنند، با مشکل آپلود کردن عکس از روی نوت بوک (لپ تاپ) و یا کامپیوترهای خود روبرو هستند. اما به تازگی نرم ‌افزارهای شبیه‌ ساز مختلفی روی رایانه‌ های ویندوز، مک برای اینستاگرام تولید شده تا این مشکل را برطرف نماید.یکی از این نرم ‌افزارهای شبیه‌ ساز اینستاگرام نرم ‌افزار گرامبلر (Gramblr) است، که قابلیت آپلود تصاویر از کامپیوتر به ‌اینستاگرام را فراهم میکند.شما میتوانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید و این برنامه کاربردی را به راحتی از سایت امیردانلود دریافت کنید.

هنگام استفاده از برنامه به نکات زیر توجه کنید :

1-عکس انتخابی باید مربع کامل باشد.
2-نوع عکس انتخابی باید JPG و یا JPEG باشد.
3- حجم عکس انتخابی نباید بیشتر از 500kb باشد.

 



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 12 بهمن 1393برچسب:چگونه در اینستاگرام کامپیوتر عکس اپلود کنیم؟, Gramblr, Instagram ,آپلود عکس, آپلود عکس با اینستاگرام, آپلود عکس با اینستاگرام از طریق ویندوز, آپلود عکس با اینستاگرام از طریق کامپیوتر ,اینستاگرام ,اینستاگرام برای ویندوز ,دانلود اینستاگرام برای نوت بوک, دانلود با لینک مستقیم ,برنامه اپلود عکس اینستاگرام با کامپیوتر ,دانلود برنامه Gramblr ,دانلود برنامه Gramblr - آپلود عکس با اینستاگرام از طریق کامپیوتر ,دانلود برنامه gramblr ,آپلود عکس از کامپیوتر, دانلود برنامه آپلود تصویر با ایسنتاگرام از کامپیوتر, دانلود برنامه آپلود عکس اینستاگرام با لب تاپ ,دانلود نرم افزار اندروید ,دانلود برنامه اینستاگرام برای ویندوز, دانلود برنامه اینستاگرام برای کامپیوتر, دانلود برنامه شبیه ساز آپلود عکس اینستاگرام ,دانلود رایگان برنامه آپلود عکس با گرامبلر,,
ارسال توسط kaveh

تمدید رایگان اعتبار واتس اپ-تمدید مجانی تاریخ انقضای whatsapp

 تمدید رایگان اعتبار واتس اپ . تمدید واتس اپ . تمدید مجانی اعتبار واتس اپ . تمدید رایگان تاریخ انقضای واتس اپ . چگونه واتس اپ خود را تمدید کنیم ؟



    همتون با برنامه محبوب واتساپ دیگه اشنا هستید
    این برنامه برای سال اول رایگان هست و برای سال های بعدی باید مبلغی بپردازید
    ولی خب قصد دارم ترفندی رو بگم به صورت رایگان برای یکسال میتونید این برنامه محبوب رو تمدید کنید!!!

 

اموزش تمدید رایگان اعتبار واتس اپ رو در ادامه مطلب مشاهده کنید...



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

دانلود coco voice کوکو ویس برای کامپیوتر ویندوز 7 8 xp

 


برنامه Coco کوکو ویس سریعترین مسنجر صوتی حال حاضر برای سیستم عامل اندروید می باشد که بهترین جایگزین برای برنامه محبوب Wechat است که امروز نسخه کامپیوتر آنرا منتشر می کنیم. با Coco دیگر تماس های تلفنی پر هزینه و پیامک های وقت گیر را فراموش کنید و برای دوستان خود پست های صوتی بگذارید تا سریعترین و کم هزینه ترین راه ممکن را انتخاب کرده باشید. اگر برنامه ویچت برای شما نیز مسدود شده است پیشنهاد ما استفاده از برنامه کوکو به شماست.

برخی از امکانات نرم افزار مسنجر Coco voice کامپیوتر :
امکان ایجاد چت های گروهی توسط شما
دارا بودن انواع چت روم های مختلف برای چت با دیگر کاربران جهان
امکان یافتن دوستان جدید در نزدیکی و یا در هر نقطه جهان
پشتیبانی از شبکه های معمولی وای فای و ۳G و هر شبکه داده دیگر
در دسترس بودن در همه ی کشورها بدون محدودیت
کاملا رایگان بودن و نداشتن هیچگونه تبلیغات
در دسترس بودن برای آیفون، آی پد، آی پاد تاچ و گوشی های آندروید



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 2 بهمن 1393برچسب:دانلود برنامه کوکو ویس برای لپ تاپ ,دانلود برنامه کوکو ویس,دانلود رایگان برنامه کوکو ویس,دانلود نرم افزار coco voice,دانلود برنامه کوکو ویس برای pc,دانلود برنامه کوکو ویس نسخه کامپیوتر,دانلود برنامه کوکو ویس نسخه کامپیوتر pc پی سی,دانلود برنامه coco voice برای computer,دانلود ورژن جدید برنامه کوکو ویس برای کامپیوتر,دانلود اخرین نسخه کوکو ویس برای کامپیوتر,دانلود برنامه کوکو ویس برای ویندوز 7,دانلود برنامه کوکو ویس برای ویندوز 8,دانلود برنامه کوکو ویس برای ویندوز ایکس پی,دانلود برنامه کوکو ویس برای ویندوز هفت,دانلود برنامه کوکو ویس برای ویندوز هشت,دانلود برنامه کوکو ویس برای ویندوز pc,دانلود برنامه کوکو ویس برای ویندوز سون seven,,
ارسال توسط kaveh

آموزش فلش کردن گوشی های اندروید گلکسی

فلش کردن گوشی های اندروید . اموزش ریست کردن گوشی اندروید گالکسی . فلش کردنن گوشی گالکسی . دانلود نرم افزار روت کردن گوشی اندروید گالکسی سامسونگ . دانلود نرم افزار Unlock Flash

 

1.برای کار ابتدا رام رسمی گوشی رو از سایت سامسونگ دانلود کنید:
Samsung Updates |
Latest News and Firmware for your Samsung Devices

2. اول از همه از برنامه ها و مخاطبین و sms بکاب تهیه کنید چون همه چیز پاک میشه!

USB debugging.3 در قسمت Development در گوشی فعال کنید

 

 

بقیه در ادامه ...



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

دانلود و اجرا و نصب برنامه ها و بازی های اندروید روی ویندوز 7وxpو8


دانلود بازی های اندروید apk برای کامپیوتر ویندوز 7.اموزش نصب و اجرا بازی های اندروید برای ویندوز xp ایکس پی.دانلود برنامه های اندروید قابل نصب بر ویندوز 8.دانلود برنامه اندرویدی برای کامپیوتر.اموزش نصب و اجرا برنامه های اندروید برای windows computer.

نرم افزار BlueStacks یکی از بهترین نرم افزارهایی است که هر دارنده موبایل اندرویدی می تواند روی کامپیوتر خود داشته باشد! توسط نرم افزار BlueStacks می توانید برنامه ها و بازی های اندروید را روی کامپیوتر خود و در محیط ویندوز اجرا کنید.

یکی از دغدغه های دارندگان گوشی های موبایل، این است که قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظر در گوشی خود، محیط آن را ببینند و تست کنند. نرم افزار BlueStacks امکان اجرای برنامه های اندرویدی در کامپیوتر را به شما می دهد. به این ترتیب شما قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظرتان در موبایل، می توانید آن را در کامپیوتر خود اجرا کنید و ببینید آیا همان برنامه مورد نظر شما هست یا خیر. به این ترتیب از نصب و حذف های مکرر خلاص می شوید و فقط برنامه هایی را نصب می کنید که محیط آنها را دیده اید و خوشتان آمده است.



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

آموزش قدم به قدم فلش کردن گوشی های سامسونگ اندروید

فلش کردن گوشی های اندروید . اموزش ریست کردن گوشی اندروید گالکسی . فلش کردنن گوشی گالکسی . دانلود نرم افزار روت کردن گوشی اندروید گالکسی سامسونگ . دانلود نرم افزار Unlock Flash

 

1.برای کار ابتدا رام رسمی گوشی رو از سایت سامسونگ دانلود کنید:
Samsung Updates |
Latest News and Firmware for your Samsung Devices

2. اول از همه از برنامه ها و مخاطبین و sms بکاب تهیه کنید چون همه چیز پاک میشه!

 

دانلود در ادامه ...



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید آن مي باشد.